Politika kvalitete

Znanje i kvaliteta

Svi djelatnici moraju održavati jedinstven pristup kvaliteti, a to podrazumijeva kvalitetan odnos s investitorom i suradnicima te odrađivanje zadanog projekta u skladu sa odgovarajućim zakonima i propisima.

Osnovni cilj politike kvalitete tvrtke ŠILD d.o.o. je djelotvorno unapređivanje poslovanja i konkurentnosti na tržištu, usvajanje i primjenjivanje novih znanja, te zadovoljavanje potreba investitora u skladu sa zakonima i propisima.

ŠILD d.o.o. poboljšava i stalno unapređuje kvalitetu poslovanja te stvara konkurentski ugled na tržištu kroz poznavanje odgovarajućih zakona i propisa iz područja gradnje i elektrotehnike. Stručnim usavršavanjem na području projektiranja elektroinstalacija i stalnim praćenjem noviteta iz područja elektrotehnike podupire se neprekidno poboljšavanje sustava kvalitete. Zadovoljstvo investitora proizlazi iz ljubaznosti djelatnika i davanja optimalnih projektnih rješenja u skladu sa željama i financijskim mogućnostima investitora, te kvalitetnog nadzora nad izvođenjem elektroinstalacija.

Svi djelatnici obvezni su održavati jedinstven pristup kvaliteti, započevši od prvog kontakta s investitorom i suradnicima, pa sve do isporuke projekta ili završetka nadzora.